Sánchez durant la seva trobada amb els veïns d’Ausiàs March, Àngela Roca i Can Serra Balet.
Els veïns expressen les seves propostes a l’Alcaldessa
Raquel Sánchez s’ha trobat aquest dimarts amb veïns i veïnes d’Ausiàs March, Àngela Roca i Can Serra Balet per compartir, de tu a tu, queixes i propostes
El Casal Municipal de Cultura American Lake ha estat l’equipament on, aquest dimecres, veïns i veïnes d’Ausiàs March, Àngela Roca i Can Serra Balet s’han trobat amb l’Alcaldessa Raquel Sánchez i amb la seva regidora de barri Emma Blanco, per exposar-li les seves queixes i suggeriments per millorar els seus barris. Es tracta de la tercera trobada d’aquest projecte de proximitat que es va encetar fa un parell de setmanes amb reunions al sector nord del municipi, i al Centre i que consisteix en visitar, zona per zona, les entitats, els equipaments i en escoltar la ciutadania.
En aquesta tercera trobada, a la qual hi assistiren una trentena de persones s’exposaren, bàsicament qüestions de millores a la via pública i relacionades amb el civisme, assumptes que segons ha precisat l’Alcaldessa són recurrents però que s’estudiaran perquè és important vetllar per la bona convivència. Brutícia, excés de soroll per part dels locals o per culpa del trànsit o propostes de millora de mobilitat, entre d’altres
Després d’aquesta reunió Raquel Sánchez reconeix que “el resultat ha estat profitós i que s’ha pres nota de les demandes, moltes de les quals estan relacionades amb el manteniment dels carrers i amb com l’incivisme d’algunes persones afecta negativament al conjunt de la ciutadania, per això, cal idear mesures i accions per resoldre aquestes situacions”.





