Catalunya ha d’afrontar el gran repte de constituir governs de progrés, impulsar polítiques rigoroses i aturar els populismes d’extrema dreta. Per aquest motiu cal que les forces polítiques progressistes actuïn amb generositat, humilitat i prudència, i amb molt respecte.

A Catalunya cal un Govern encapçalat per Salvador Illa, que desplegui polítiques progressistes serioses i que el país avanci amb esperança, desplegant tot el seu potencial. Aquest Govern ha de comptar amb tothom, amb la resta d’institucions, especialment els Ajuntaments.

Aquest missatge apel·la directament a Gavà i la seva gent. La implementació de polítiques progressistes es traduirà en més inversions en infraestructures necessàries, com el CAP 3, la dotació de personal als Centres de Salud que redueixi les llistes d’espera, programes i iniciatives que fomentin la convivència i la inclusió social. En definitiva, noves inversions que millorin la qualitat de vida dels gavanencs i gavanenques.

Catalunya es construeix barri a barri, carrer a carrer, portant dignitat, oportunitats i convivència a tothom, sense distinció. Aquest enfocament és crucial per a Gavà, on des de l’Ajuntament treballem per la implementació de projectes comunitaris als barris per fomentar una societat més cohesionada i resilient, però necessitem el suport de la Generalitat amb més recursos per fer-ho possible. Com hem vist aquest estiu a l’Eurocopa. cada gol de Lamine Yamal, celebrat amb el codi postal del seu barri, representa una victòria contra l’extrema dreta i el racisme, simbolitzant una Catalunya d’oportunitats per a tothom.

També és una bona noticia l’inici de l’aplicació de la llei d’amnistia, que ha permès tornar a la política el que mai hauria d’haver sortit de la política. Catalunya necessita obertura i inclusivitat política que benefici un clima de diàleg i col·laboració, com el que tenim a nivell municipal, que beneficiï tot el país. I sense dubte només Salvador Illa el pot oferir.

Bones vacances per tothom que tingui previst gaudir-les!

PUBLICITAT