LoxamHune, filial a Espanya i Portugal del Grup Loxam, dedicada a llogar maquinària i equips industrials, ha estrenat nova delegació a Gavà, al carrer de la Màquina, 14.
Segons la marca “amb aquesta obertura, s’ofereix subministrament de maquinària, tant elevació com generalista, a més d’eines professionals per a professionals i particulars i brindem als nostres clients un nou punt de lloguer més pròxim a Barcelona i a tota l’àrea marítima i al sud del Baix Llobregat”.
LoxamHune és la companyia líder en el lloguer de maquinària i plataformes elevadores a Espanya i Portugal, amb una facturació superior als 110 milions d’euros en 2021. La seva activitat està enfocada en el lloguer de maquinària amb un parc de més de 20.000 unitats.
El Grup Loxam, és líder que lloga aquesta maquinària a nivell europeu i quarta a nivell mundial per facturació, amb presència en més de 30 països. Disposa de 52 delegacions i dona treball a més de 650 persones. És, a més, el primer formador espanyol en maneig de maquinària i treballs en altura, amb més de 25.000 alumnes anuals formats. Les seves solucions integrals, més enllà del lloguer amb mòduls prefabricats, inclou grups electrògens i serveis integrals d’energia i de manteniment tècnic d’equips, i també venda de maquinària de segona mà. Presta servei a la construcció, al sector industrial, automobilístic, d’esdeveniments, eòlic i de medi ambient.