
L’Handbol Masculí es veurà les cares amb el potent Mataró
L’entrenador blaugrana, Pedro Jiménez, és conscient que «el partit serà molt i molt complicat» però confia «en el bon joc i esperit de superació» dels seus homes
El Sènior “A” Masculí del Club Handbol Gavà s’enfronta aquesta jornada al Mataró, un dels conjunts més potents de la categoria. L’entrenador blaugrana, Pedro Jiménez, admet que “serà un matx molt i molt complicat” ja que “es tracta d’un adversari sòlid, amb un equip format des de fa molt temps i amb algun jugador destacat”.
Jiménez explica que “el Mataró compta amb una primera línia potent i amb homes amb experiència a Primera Nacional” i que “són especialment forts quan juguen a casa”. El míster assegura també que “per a nosaltres, que tenim poc a perdre i estem jugant realment bé, això ens treu pressió i no descarto, de cap de les maneres, que puguem donar la sorpresa”.
Jiménez admet que “l’ascens a la nova categoria es nota molt. Els equips són molt competitius i veiem que ens falta experiència i millorar tant en atac com en defensa. Sabem que som un equip amb limitacions, amb jugadors joves i de la casa i que, per tant, es tracta d’anar agafant confiança a poc a poc. Ens cal precisió i aguantar la pressió fins al final”.





