Matinals infantil de cinema per Festa Major

Una de les propostes que completa el programa de la Festa Major són les sessions matinals de cinema. L’activitat no és nova, però la seva bona acollida en ocasions anteriors ha fet que l’Ajuntament s’hagi decidit a repetir-la. Es tracta d’una proposta d’oci familiar que, segons l’Ajuntament , “ofereix a les famílies una alternativa d’oci gratuïta en aquest dies on els petits ja estan de vacances a l’escola i encara no han donat inici els casals”.

Totes les sessions seran de dibuixos animats, tindran lloc a l’Espai Maragall i començaran a les 11.30 hores. A la primera, que serà dijous 28 de juny, es podrà veure “El Grúfal”, la història d’un ratolí afamat que passeja alegrement pel bosc buscant avellanes. Pel camí es troba amb una guineu, un mussol i una serp que també tenen molta gana. Tots tres el volen convidar a dinar a casa seva, però el ratolí, que no es fia de les seves intencions, molt amablement declina les invitacions

La segona cinta que es podrà veure, el 29 de juny, és “Coco”. La pel·lícula explica la història de Miguel, un jove de 12 anys que viu a Mèxic, amb la seva família. Degut a les seves inquietuds, posa en marxa una cadena de fets que canviarà la seva vida durant la celebració del Dia dels Morts. Miguel vol aprendre a tocar la guitarra en secret, en un altell vell. Allà fa una homenatge al seu ídol, Ernesto de la Cruz, un músic i actor mort en el qual s’inspira per poder memoritzar acords i composar.

Les persones interessada a gaudir d’aquestes sessions, que són gratuïtes, cal però que recullin l’entrada anticipadament a la taquilla, a partir d’1 hora abans del seu inici, donat que l’aforament és limitat.

PUBLICITAT