
El Club Bàsquet Gavà i la immobiliària Mediterránea van signar ahir a la tarda un acord d’esponsorització pels propers quatre anys. L’empresa té la seva seu a Castelldefels, però d’aquí a pocs mesos, en principi el mes de setembre, obriran la seva primera oficina a la nostra ciutat.
Josep Maria Barrabés, president de l’entitat esportiva gavanenca, ha assegurat sentir-se “molt content per dos motius. Primer per la col·laboració en sí, i després perquè aquesta immobiliària, com el Club Bàsquet Gavà, és també una empresa diferent, i les sinèrgies entre els dos ens permetrà potenciar el que ens interessa a nosaltres potenciar, que per una banda és tota la part esportiva però d’altra banda és també la part social que en el nostre club és molt important ja que tenim l’ONG ACCeDE i l’equip d’especials”.
Raúl García, gerent de Mediterránea, no és un estrany en el món del bàsquet ja que havia estat entrenant precisament a Gavà: “El bàsquet per a mi era i és una forma de vida, vaig créixer practicant-lo i aquí estic encara lligat a aquest esport. Amb el bàsquet generes amistats des de petit, aprens valors i el que és el companyonia, aprens moltes coses que desprès en el teu dia a dia quan et fas gran et servirà, ja sigui en el món laboral o amb la teva família, amb la teva parella o amb les teves amistats”.
El cap de la immobiliària ha mostrat una perfecta sintonia amb la filosofia del club gavanenc: “Compartim molts valors, que és la base de tot plegat. Som una empresa que està molt arrelada en el món social, col·laborem amb diverses ONG’s i, a banda del que és la venda d’immobles, per nosaltres el més important són les persones. Així que vam decidir que era el moment d’apostar fort per l’esport local, estem molt satisfets d’iniciar aquest camí junts”.
Barrabés ha posat de manifest que aquest acord representa molts beneficis per les dues empreses, però especialment pel Bàsquet Gavà: “Jo sempre dic que amb els ingressos ordinaris de les quotes paguem les despeses ordinàries, i a banda d’alguna subvenció no podem fer res més i estem molt lligats. Però ara amb aquest acord podem potenciar tot el que és formació esportiva i també la nostra vessant social, en la qual cada dia creiem més”. És, doncs, una injecció econòmica pel club que “ens permetrà tenir la seguretat de poder fer projectes a llarg termini, ja que tenim quatre anys assegurats per endavant”.
El president del Bàsquet Gavà ha explicat que “abans de signar el conveni he estat mirant la web de Mediterránea i reconec que m’he quedat impressionat perquè he trobat uns valors que no esperes trobar en una empresa, i són uns valors que s’assemblen molt a la nostra filosofia de club, així que crec que podem fer coses molt interessants”.
García ha destacat que l’objectiu de la seva empresa a l’hora d’esponsoritzar el Bàsquet Gavà és “donar-los suport en tot allò que necessitin, ser allà i ser un recolzament constant en el seu dia a dia, volem tenir una relació agradable i mútua que es perllongui en el temps”.
Francisco Revert, fundador de Mediterránea, es va mostrar molt satisfet en la signatura ahir a la tarda del conveni d’esponsorització: “És un privilegi poder ajudar al Club Bàsquet Gavà, nosaltres sempre hem recolzat l’esport i per prendre aquesta decisió hem valorat molt la filosofia del club, que tingui un equip d’especials i que tingui una ONG, així que estem molt orgullosos d’aquest acord”. Revert tanmateix va destacar que el Club Bàsquet Gavà “pensa en les persones i això per nosaltres és primordial, així que estem encantats en poder donar un cop de mà per tal que l’entitat creixi, sobretot en aspectes fonamentals pels nens com ara la tecnificació dels entrenadors, que és en aquest sentit importantíssima”.
El logotip de Mediterránea, que s’ha convertit doncs en espònsor oficial del Club Bàsquet Gavà, estarà en totes les equipacions de l’entitat esportiva a partir de la propera temporada 2022-2023.