Més de 500 persones es van atrevir a entrar a La venganza del bosque maldito, el passatge del terror que l’AFA del col·legi Santo Ángel va organitzar el passat 31 d’octubre, nit de Halloween. Des de l’AFA ens asseguren que estan “molt contents” de com va anar tot plegat.
El passatge va comptar amb diverses zones amb un laberint inflable que va ocupar molts metres quadrats al pati i que va comptar amb set àrees temàtiques diferenciades com ara un hospital, un menjador, o una zona de zombis. També, com l’any passat, hi va haver 2 tipus d’entrada, una sense contacte i una altra que va permetrà als actors poder tocar als participants. Els que van optar per l’entrada amb contacte també van passar alguns reptes, per exemple al menjador infernal on hi va haver certs menjars que van tastar.
En total van organitzar aquesta activitat una seixantena de persones, de les que unes 58 van ser els actors que van formar part del decorat del passatge. Ana Santos, integrant de de l’organització, assegurava que “la major part dels participants van ser voluntaris no professionals, mares i pares de l’AFA, fins i tot alumnes, i després el maquillatge el van fer sis membres d’una acadèmia de maquillatge”.
Santos assegura que “el principal motiu ha estat passar-ho bé i esdevenir una font d’ingressos per muntar després les activitats de Nadal o Setmana Santa»
L’entrada al passatge del terror es va fer per franges de mitja hora, la primera d’elles a les 19:00 hores i la darrera a les 21:30 hores, la mateixa nit del 31 d’octubre.





