simulacre
Un operari, apagant el foc simulat en el simulacre d'aquest matí a Barnasud

A les 8 d’aquest matí ha tingut lloc al Centre Comercial Barnasud un simulacre d’incendi. Més de 80 persones han participat en aquest simulacre que tenia com a objectiu posar a prova els protocols d’actuació i coordinació previstos en el seu Pla d’Autoprotecció.

Aquestes 80 persones incloïen des de treballadors del mateix centre comercial fins a altres serveis externs. L’exercici s’ha desenvolupat seguint el procediment establert, incloent-hi la notificació prèvia als cossos de seguretat i emergències, així com la corresponent trucada al 112 per activar el dispositiu previst.

Com a part de les accions preparatòries, el dia 4 de novembre es va impartir una sessió formativa adreçada als equips i operadors del centre comercial sobre prevenció d’incendis i sobre els protocols recollits en el Pla d’Autoprotecció, amb l’objectiu de garantir una resposta coordinada, àgil i eficaç davant de qualsevol situació d’emergència.

simulacre
Foto de família de tots els treballadors de Barnasud que han participat en el simulacre d’aquest matí

El simulacre ha comptat també amb l’assistència dels Mossos d’Esquadra, que han pogut verificar el correcte desenvolupament de l’exercici i la bona aplicació de les mesures establertes. L’evacuació s’ha realitzat de manera ordenada i dins dels temps previstos, sense que s’hagi registrat cap incidència durant el desenvolupament de l’actuació.

PUBLICITAT