Mes de la gent gran 2024

Coincidint amb el Dia Internacional de la Gent Gran, l’Ajuntament de Gavà inicia un mes d’activitats dedicades a les persones de més edat de la ciutat. Aquest és un programa integral que té l’objectiu de promoure l’exercici físic i mental entre aquest col·lectiu, i estimular una vida saludable i activa.

Així, dimarts, 1 d’octubre, a les 9.30 hores, es farà la celebració del Dia Internacional de la gent gran amb un acte a l’Espai Maragall i el dia 2, a les 10.30 hores, hi haurà una sessió d’activitat física a l’aire lliure a la Torre Lluc. Dijous, 3 d’octubre, es farà una sessió de ioga als jardins del Museu i a les 18 hores, la biblioteca Josep Soler Vidal acollirà una xerrada sobre la soledat no desitjada. El divendres 4 d’octubre, a partir de les 10.30 hores, s’ha programat una caminada fins a can Tries que sortirà des de la plaça de Jaume Balmes, mentre que dissabte, 5 d’octubre, es podrà gaudir de l’actuació de la coral Brugués, la representació teatral de l’obra “Donde no hubo guerra, la presentació del llibre Raúl Fresneda i de l’actuació de Gavà Flama i Caliu de la Sardana.

La segona setmana del mes començarà amb una nova sessió d’activitat fisica al Parc de la Torre Lluc (7 d’octubre, a les 10:30 hores) i un taller sobre sexualitat al casal del Centre  (7 d’octubre, a les 18 hores). Dimarts, 8 d’octubre, a les 10 hores, es farà un taller d’educació viària amb la Policia Municipal a la biblioteca Josep Soler Vidal, el 9 d’octubre a les 11.30, hores es farà taitxí al parc de la Torre Lluc, el dia 10, a les 10.30 hores, hi haurà activitat física i el dia 11, a la mateixa hora, es podrà prendre part en una caminada amb sortida des davant de l’Ajuntament en direcció a ca n’Espinós.

Dilluns, 14 d’octubre, a les 18 hores, el casal del Centre acollirà una xerrada del Col·legi de Notaris de Catalunya on es parlarà de testament vital i d’altres tràmits d’interès. El dia 15, a partir de les 16.30hores, hi haurà balls llatins a la Torre Lluc, el dia 17, a les 18.30 hores es ballarà Zumba i dimecres 16 d’octubre, l’Espai Maragall acollirà la projecció de la pel·lícula “Abuelos”.

Finalment, el dia 18, a les 10.30 hores, es farà una caminada des de l’ajuntament fins a la platja, a les 19.30 hores es farà una mostra d’arts escèniques de les entitats de gent gran de Gavà i a les 21 hores l’acte de cloenda del programa amb ball amb l’orquestra Genions a la Torre Lluc.

La darrera de les propostes previstes serà el 26 d’octubre, a les 17 hores, a l’American Lake, amb el musical amb l’Associació de la Gent Gran Activa.

Per a més informació i inscripcions, us podeu dirigir a qualsevol dels casals de la gent gran de la ciutat:

Casal Municipal de la Gent Gran El Centre
C. de Sant Isidre, 22 – Tel. 93 662 53 62
Casal Municipal de la Gent Gran Can Tintorer
Camí de Can Tries, s/n – Tel. 93 263 96 44
Casal Municipal de la Gent Gran Torre Lluc
C. del Centre, 3 – Tel. 93 263 91 72

PUBLICITAT