Nou mòdul central de socors a la platja de Gavà
Nou mòdul central de socors a la platja de Gavà

La platja de Gavà estrena un nou mòdul central de socors, un equipament situat al carrer Palamós més ampli, modern i funcional que reforça l’atenció a les persones usuàries millorant la seguretat al nostre litoral. Recordem que aquesta temporada, amb l’afany de reforçar la seguretat i millorar la vigilància, s’ha incorporat també una nova torre de socorrisme. Amb aquesta nova instal·lació, les platges de Gavà passen a disposar de tres torres de vigilància, fet que permet ampliar la cobertura visual del litoral i oferir una atenció més ràpida i eficient a les persones usuàries.

El servei de salvament i socorrisme està operatiu fins al 24 de setembre cada dia de la setmana

Seguretat i convivencia

La Policia Municipal reforça un any més la seva presència a la zona marítima durant la temporada alta amb l’objectiu de garantir la seguretat, prevenir actes incívics i vetllar per la convivència.

Els dispositius de vigilància s’intensifica especialment durant els caps de setmana i festius, tant a la platja com als entorns urbans i zones d’aparcament.

L’Ajuntament fa una crida a gaudir de les platges amb responsabilitat i respecte per continuar mantenint un espai natural, segur i ple de vida per a tothom.

PUBLICITAT