Amb motiu dels treballs d’Adif a Sant Vicenç de Calders hi haurà modificacions del servei ferroviari del 13 al 17 de juny. Renfe establirà serveis alternatius per carretera per garantir la mobilitat dels viatgers de les línies R2 Sud, R4 Sud i els serveis Regionals del sud de Catalunya. En total, es preveuen 1.138 circulacions amb autobusos, oferint 62.590 places.
Objectiu de les obres
- Els treballs que duu a terme Adif inclouen:
- Instal·lació de nous aparells de via d’amplada mixta.
- Adequació de la línia aèria de contacte amb nous pals i pòrtics.
- Integració dels nous elements al sistema enclavament (sistema de gestió d’itineraris ferroviaris).
Per garantir la recuperació del servei en condicions òptimes, els dies 16 i 17 de juny es duran a terme simulacions comercials amb trens sense viatgers.
Els serveis de les línies R2, Sud, R4, R13, R14, R15, R16 i R17 es veuran afectades en les circulacions entre Cunit i Torredembarra com segueix
Línia R2 Sud (Estació de França – Sant Vicenç de Calders)
- Freqüència de pas cada 15 minuts.
- Inici i finalització d’acord amb el servei habitual de trens.
- Per a les primeres circulacions que comencen a Cunit, el servei de bus iniciarà a Sant Vicenç de Calders amb antelació respecte a l’hora de sortida del primer tren. Compartirem els horaris en els propers dies.
Dies i hores de les afectacions
- Divendres 13: 23.00 h – 06.00 h (dissabte 14)
- Dissabte 14: 23.00 h – 06.00 h (diumenge 15)
- Diumenge 15: inici de l’afectació a les 23.00 h
- Dilluns 16: tot el dia
- Dimarts 17: tot el dia
- Dimecres 18: inici del servei amb normalitat i recuperació de la parada de Sant Vicenç de Calders





