Jordi Tort: “Tots els grups municipals hem d’estar units en reclamar equipaments i inversions per a Gavà”
El tinent d’alcalde de nova Governança i Economia assegura que continuaran exigint a la Generalitat el pagament del deute pendent i les infraestructures que mereix la ciutat
El tinent d’alcalde de Governança i Economia de l’Ajuntament de Gavà, Jordi Tort, ha volgut puntualitzar unes declaracions de C’s fetes arran de la carta de l’alcaldessa al conseller Oriol Junqueras en què reclamava el deute de 2.073.000 que té amb l’Ajuntament. “Després d’haver escoltat les declaracions del portaveu de C’s referint-se a la contesta que li vaig fer al darrer Ple municipal sobre el deute de la Generalitat considero que cal puntualitzar que sí el vaig informar que estavem reclamant i continuarem fent-ho el pagament d’aquest deute, tal com ha fet l’alcaldessa fa uns dies”, ha explicat Tort qui ha afegit “aquest deute ens ha suposat tensions de tresoreria però amb la bona gestió dels serveis econòmics i la solvència demostrada per part de l’Ajuntament hem pogut resoldre aquests problemes sense gaire dificultats”. El tinent d’alcalde es remet a les dades dels darrers tancaments comptables que han tingut un superàvit de 4.800.000 euros (el 2014) i de 5.200.000 euros (el 2015).
En les declaracions del portaveu de C’s, Miguel Ángel Ibáñez es felicitava que el govern local reclamés el deute, una decisió que es produïa, segons ells, després del seu prec en el Ple de març on va rebre com a contestació per part de Jordi Tort “que no hi havia pressa perquè això no ens generava problemes”.
Segons Jordi Tort “a nosaltres no ens preocupa qui es posa la medalla de perquè reclamem o no a la Generalitat, el que ens preocupa és que la Generalitat pagui el deute”. La quantitat d’aquest puja ara a poc més de 2 milions d’euros “Ha pagat una part del que es devia a 31 de març i tant debò continuï per aquest camí. Creiem oportú que tots els grups municipals, com va fer l’alcaldessa ahir amb el delegat del govern de la Generalitat, ens unissim en reclamar, a més del deute, també el nou Institut de Bruguers o el tercer ambulatori”.





