Parc Arqueològic Mines de Gavà
Parc Arqueològic Mines de Gavà

El 15 de setembre és la data fixada per reobrir les instal·lacions del Parc Arqueològic Mines de Gavà i el Museu de Gavà, en horaris especials, almenys fins el 31 de desembre.

En principi només s’obriran les instal·lacions per fer visites lliures, però no es podran oferir visites tallers i activitats incloses a l’oferta de serveis ni als escolars ni a la ciutadania. Així la visita al Museu serà lliure per veure les exposicions permanent i temporals. Pel que fa al Parc es podrà fer una visita lliure de l’exposició permanent on tots els espais permeten fer la visita d’una manera segura i confortable (mina didàctica, sala d’interactius, etc.).

Per raons sanitàries és obligatori l’ús de mascareta (preferentment tipus ffp2), mantenir la distància interpersonal de seguretat d’1,5 m, i seguir les indicacions del personal o guia en tot moment.

Entre l’oferta cultural i patrimonial que s’oferirà estan les visites guiades del Refugi antiaeri, Castell d’Eramprunyà i Vil·la romana de Can Valls.

Façana del Museu

Horari del Museu de Gavà:

De dimarts a divendres de 10 a 14 i de 16 a 19 h;
dissabtes d’11 a 14 i de 16 a 19 h;
diumenges i festius d’11 a 14 h.

Parc Arqueològic Mines de Gavà*:

Dijous i divendres de 10 a 14.30 h;
dissabtes de 10 a 18.45 h;
diumenges i festius de 10 a 14.30 h.

* Últim accés 60 minuts abans de l’hora de tancament.
Horaris especials fins al 31 de desembre de 2021.

La programació d’exposicons temporals es reprendrà allà on es va deixar:

  • “The Dust Bowl. Quan la natura es rebel·la”
  • “Projectils”
  • “un aparella divina. El retorn de Bacus”

Les visites guiades als equipaments d’octubre a desembre serán les següents:

Refugi antiaeri: Diumenges 3/10, 7/11 i 5/12 de 2021

Castell d’Eramprunyà: Diumenges 10/10, 14/11 i 12/12

Vil·la romana de Can Valls: 17/10, 21/11 i 19/12

Les visites i activitats s’ampliaran durant les Jornades Europees del patrimoni, La Setmana de la Ciència i la Festa Major de Sant Nicasi.