parc arqueològic

Els infants de la ciutat ja han començat a gaudir de les vacances d’estiu, un període en què tindran molt de temps lliure per ocupar amb tota mena d’activitats. Gavà els ofereix a ells i a les seves famílies moltes opcions, entre elles els tallers i visites que s’han preparat en un dels equipaments més emblemàtics: el Parc Arqueològic Mines de Gavà. Durant tot el mes de juliol, l’equipament estarà obert a tothom per rebre les visites habituals, però també per fer activitats més concretes:

  • Enfanga’t amb la Venus

Tots els dimecres de juliol a les 12 h. Durada: 1 hora.

Feta de fang, amb els ulls com el sol i de pell fumada i brunyida. Així és la nostra Venus de Gavà. Participa del taller i recrea pas a pas com els miners de Gavà varen fer-la ara fa sis mil anys. Un regal d’estiu que podreu gaudir durant tot l’any.

Preu: 3,70 € per persona (no inclou l’entrada al Parc). Per participar de l’activitat no és necessari fer la visita a les mines.

  • Joiers de la prehistòria

Tots els dijous de juliol a les 12 h. Durada: 1 hora.

Activitat per gaudir en família. Els prehistòrics de Gavà buscaven la tan preuada variscita per elaborar joies que intercanviaven per altres productes. Extreien, polien, foradaven, creant les precioses joies d’or verd.

Vine els dijous al Parc Arqueològic i converteix-te en un joier prehistòric, posant a prova la teva habilitat manual i realitzant un penjoll, tal com es feia fa sis mil anys a Gavà.

Preu: 3,70 € per persona (no inclou l’entrada al Parc). Per participar de l’activitat no és necessari fer la visita a les mines.

  • Visita guiada al Parc Arqueològic

Tots els divendres de juliol a les 12 h.

Considerat un dels conjunts patrimonials més importants i singulars del nostre país, l’explotació minera s’inicià fa uns sis mil anys, en el neolític, i durant un mil·lenni se n’extragué variscita per fer joies i ornaments. La visita guiada, acompanyats d’experts educadors, és la millor manera de conèixer aquest impressionant jaciment i restes singulars, com el crani trepanat i la Venus de Gavà.

Preu: 3,70 € per persona (no inclou l’entrada al Parc).

  • Visita nocturna al Parc Arqueològic

Divendres 17 de juliol a les 21 h. Durada: 2 hores.

Descobreix la màgia dels colors del Parc en caure la nit! Et convidem a gaudir d’una experiència única: una visita guiada exclusiva acompanyats pels arqueòlegs i arqueòlogues de les Mines de Gavà. Una vetllada inoblidable i plena de sorpreses!

A partir de 14 anys.

Preu: Entrada + 3,70 € per persona.

Per a més informació i reserves, podeu trucar al telèfon 93 263 96 50 o visitar la web www.patrimonigava.cat.

PUBLICITAT