Les dades de participació dels gavanencs i gavanenques a les 14 hores són més baixes que les de les darreres municipals.
Els vots emesos a aquesta hora han estat de 9.686, el que suposa un 28,01% de l’electorat. L’any 2019 havia participat, a la mateixa hora, el 33,9% dels electors i electores.
Els percentatges per districte són: el 28,26% al districte 1; el 28,32% al districte 2; el 27,45 al districte 3 i el 28,01 al districte 4.
En aquesta jornada electoral estan convocats a les urnes un total de 34.574 ciutadans i ciutadanes majors de 18 anys.
En aquests comicis als quals concorren 9 candidatures hi ha una trentena de persones fent les funcions de Representants de l’Administració, de les quals una vintena realitzaran la transmissió de les dades electorals mitjançant dispositius mòbils. Aquest desplegament està dirigit i coordinat per la Secretaria General de l’Ajuntament.
Pel que fa a la logística, dues unitats mòbils del servei electoral funcionaran com enllaç entre l’Ajuntament i els 9 locals electorals per tal de poder solucionar qualsevol problema que pugui sorgir. Aquest dispositiu es complementa amb l’operatiu previst per l’empresa municipal PRESEC, que facilita serveis de manyeria, fusteria, electricitat i neteja davant possibles necessitats als locals electorals.
La Policia Municipal, en coordinació amb els Mossos d’Esquadra, vetllarà per la vigilància i seguretat de tots els col·legis electorals. També es facilita un servei de vehicle adaptat perquè les persones amb mobilitat reduïda puguin desplaçar-se al col·legi electoral.
Els Mitjans de Comunicació Municipals: Ràdio Gavà, El Bruguers i Gavà Televisió fem un seguiment exhaustiu de la jornada electoral i us oferirem resultats i valoracions polítiques a partir de les 20 hores.