En ella, els regidors del PP de Gavà van rebre a afiliats, simpatitzants i molts veïns i veïnes de Gavà que volien recollir la seva Rosa Blava i que ja es tradició que els populars de Gavà regalin el dia de Sant Jordi.
La Portaveu del PP a Gavà, Mónica Parés, va visitar entitats de la ciutats que també van participar de la Diada al llarg de la Rambla.
Un Diada que des del Partit Popular ressaltem com “una festa de tots els catalans i catalanes, on la germanor impregna els nostres carrers, places i rambles com és el cas de la nostra ciutat”.
“Demanem que aquesta Diada de Sant Jordi sigui el reflexe del que ha de ser la societat catalana i els nostres pobles en el seu dia a dia, imatge de concòrdia, de pluralitat i de defensa d’allò que ens uneix”.
“A més, volem destacar que no només durant la festivitat de Sant Jordi hem de defensar la cultura i que cal fer-ho durant tot l’any. I pel que fa a les lletres, fer-ho des del bilingüisme que caracteritza la realitat de la nostra ciutat”, ha defensat Mónica Parés.