Un dels moments de la marxa.
Desenes de persones caminen contra el càncer
Coincidint amb el Dia Mundial Contra el Tabac les delegacions de l’AECC de Gavà i Castelldefels van celebrar dissabte una marxa conjunta per la platja
Les delegacions de Gavà i Castelldefels de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (l’AECC) van organitar, aquest dissabte, una caminada conjunta per la platja per conscienciar sobre aquesta malaltia. La sortida, es va fer, en el cas de Gavà, de Central Mar, on hi ha el monument de la Vela, mentre que a Castelldefels el punt de sortida va ser l’escultura de Lorenzo Quinn “Da y tomar”. Els dos grups es van trobar a la Plaça de les Palmeres on, a partir de les 12 hores, es va poder gaudir de diferents actes lúdics, amb la participació, entre d’altres, dels Castellers.
La presidenta de l’AECC de Gavà, Celia Escribano, es mostra “satisfeta de poder col·labora amb l’associació de Castelldefels perquè, tot i que és la primera vegada segur que no serà l’última ja que ambdues lluitem pels mateixos objectius”.
La secretària de l’entitat a Castelldefels, Pepa del Cacho, també s’ha mostrat “satisfeta” amb aquesta activitat i ha precisat que “amb aquesta proposta es vol conscienciar tothom del que suposa aquesta malaltia i incidir en els aspectes preventius, especialment pel que fa al càncer de pulmó, i aprofitat que ve l’estiu i som a la platja, també del melanoma”.





