La cafeteria Petit Comitè torna a repetir per segon any consecutiu una acció solidària molt especial: tot el que el bar recapti els dies 3, 4 i 5 de juny ho donaran a l’Hospital Sant Joan de Déu per col·laborar en la investigació contra el càncer infantil. Antonia Hernández, la propietària de la cafeteria, no és cap nouvinguda en aquest tipus d’actes de solidaritat: després que el Toni, el seu net, hagi superat un càncer limfàtic, i com a mostra d’agraïment, l’Antonia ha participat en diverses accions per recaptar fons de cara a potenciar aquesta investigació.
“Tota la caixa, des del primer cafè fins l’últim, es donarà a Sant Joan de Déu”, ens explica l’Antonia. I és que ella té la ferma creença de que “si cadascú aporta una miqueta crec que ajudarem en la investigació del càncer infantil, que és un càncer molt poc investigat. Estic molt segura d’això perquè és el que ens van dir en una reunió que vam tenir a Sant Joan de Déu”.

L’any passat, amb aquesta mateixa iniciativa, la cafeteria Petit Comitè va aconseguir recaptar 10.000 euros. L’Antonia està molt satisfeta de com va sortir tot plegat, i de fet assegura sense cap problema que “Gavà dona diners, Gavà és solidària amb aquesta causa i també amb altres. I no només Gavà: a mi em van fer ingressos des de Sevilla, Cambrils, Palma de Mallorca o Badalona. Sí que és veritat que, de vegades, la gent no vol donar perquè no sap on acabaran els diners. Però el meu net té cara, el veuen a xarxes i el coneixen moltes persones, i al final la gent és molt solidària”.
L’aportació, doncs, es podrà fer a la cafeteria Petit Comitè (carrer Martí l’Humà número 2 de Gavà) aquests dies 3, 4 i 5 de juny, en horari de 7 del matí a 7 de la tarda. Enguany, a diferència de l’any passat, hi haurà una novetat, i és que el darrer dia, el divendres 5, hi haurà un petit final de festa de 5 de la tarda a 9 de la nit, un moment que s’aprofitarà per tal que diversos amics col·laboradors, com ara els Sonaquetomba o els Soulmates, puguin amenitzar la tarda amb els seus respectius arts.





