raquel-sanchez-071114

raquel-sanchez-071114Raquel Sánchez, l’alcaldessa de Gavà.

L’alcaldessa demana els governs diàleg i solucions polítiques davant la jornada del 9-N

Raquel Sánchez recorda, 48 hores abans del procés participatiu, que l’Ajuntament respectarà la legalitat

L’alcaldessa de Gavà ha manifestat el seu desacord davant la darrera resolució del Tribunal Constitucional i el posicionament del Partit Popular sobre el 9-N “penso que democràticament no té cap sentit anar contra la necessitat i la voluntat que els catalans i les catalanes tenen per expressar com s’imaginen i com volen el seu futur. Exercir el dret a expressar-se no pot ser subjecte de prohibicions”.

 

D’altra banda, Raquel Sánchez ha instat el President del Govern de la Generalitat, Artur Mas, a donar una solució política a aquesta situació “la confrontació no pot ser la via de solucions, per això demano al President que compleixi amb la seva responsabilitat i que representi tant als catalans i catalanes que participaran al procés com als qui no ho faran”.

 

Sánchez espera que la jornada es desenvolupi a Gavà “de manera cívica i pacífica” i ha recordat que, com alcaldessa, “represento tant als gavanencs i gavanenques que participaran d’aquest procés com als gavanencs i gavanenques que no hi són d’acord”.

 

Raquel Sánchez ha assenyalat que l’Ajuntament respectarà, com ha fet en tot moment la legalitat i ha reiterat la seva crida “perquè els governs evitin la confrontació i donin, des del diàleg, solucions polítiques: el dia 9 passarà i el 10 estarem igual que avui”.

PUBLICITAT