La portaveu del grup municipal del PP a l’Ajuntament, Mónica Parés, ha avançat als mitjans de comunicació els precs i preguntes que farà al Ple de juliol que se celebrarà el dijous. Una de les peticions és la creació d’un Consell de Medi Ambient. “Ho fem perquè és important la protecció del medi ambient, també quan parlem d’una ciutat sostenible. Ara que parlem d’incrementar i fomentar el reciclatge a la nostra ciutat i de la regeneració de les nostres platges no entenem com encara no s’ha nomenat aquest Consell, volem saber els motius”, explica Mónica Parés. Altres de les demandes que portaran al Ple és la revisió del Pla de Dinamització i Usos Comercials vigent des de 2011 a la ciutat i, especialment, al centre. Segons la portaveu popular “creiem que s’ha de revisar i adaptar a les nostres necessitats, a l’actualitat de la situació que es viu a la ciutat i, també, per donar una major projecció i atractiu al comerç de la ciutat. Especialment voldríem fer un reconeixement dels comerços històrics que han sabut adaptar-se i perdurar malgrat la crisi econòmica i competència que han tingut en els darrers anys”.
Una altra revisió que vol el Partit Popular és la del Pla de Mobilitat. Mónica Parés ha explicat que recentment els bombers van tenir problemes per accedir a un establiment on s’havia ocasionat un petit incendi, “davant aquesta queixa que vam rebut demanem que es revisi el Pla de Mobilitat per tal que els serveis d’emergència puguin arribar a tots els habitatges i establiments del barri de Gavà Mar”.
En aquesta sessió plenària el grup municipal del PP també preguntarà pels “aldarulls i els expedients que s’han obert en diferents actes de la Festa Major “ i sol·licitarà que el 12 d’octubre se celebri a Gavà de forma oficial “demanem que es tingui en compte la festa de tots els espanyols, que se pugui celebrar com se celebra la Diada”.





