Fins al 5 de setembre es poden votar els projectes del Junts fem barri
Els gavanencs i les gavanenques tenen diferents canals per votar: l’aplicació web/mòbil “Gavà participa-Gavà decideix”, les urnes instal·lades en equipaments municipals, a través d’un equip de captadors al carrer, i el web municipal
Fins al proper 5 de setembre, la ciutadania pot votar entre els 51 projectes de ciutat que vol que l’Ajuntament prioritzi a la segona edició del “Junts fem barri”. Es tracta de millores als diferents sectors de la ciutat: la pavimentació i l’accessibilitat en diferents places i carrers, la creació d’un nou correcan, la remodelació de diferents àrees d’oci, l’enjardinament d’espais públics o la instal·lació de nou enllumenat, entre d’altres.
La votació es pot fer a través del portal municipal, mitjançant l’aplicació web/mòbil “Gavà participaGavà decideix, les butlletes en paper que es poden dipositar a les regidories de barri i als espais habilitats en diferents equipaments municipals. Per facilitar el procés, durant el període de votacions també es compta amb l’equip de “captadors”, que la ciutadania pot trobar en diferents punts de Gavà.
Dels 51 projectes sotmesos a votació, cada persona pot triar fins a 5 propostes que consideri preferents, entre les quals haurà de distribuir una valoració d’1 a 5 punts.
Els projectes que al final del procés obtinguin més puntuació seran els que la ciutadania considera prioritaris i, per tant, l’Ajuntament els executarà segons l’elecció i la prioritat establertes pels ciutadans i ciutadanes de Gavà. En cas d’empat a punts entre projectes, l’ordre es determinarà segons el nombre total de vots rebuts per cadascun.
La relació definitiva de projectes a executar es delimitarà un cop s’arribi a la suma global de 500.000 euros, que és la dotació econòmica del programa “Junts fem barri”.
Acabat el període de votacions i comptabilitzats els resultats del procés, i un cop elegides i prioritzades les accions per part de la ciutadania, es portaran a terme les gestions i tràmits administratius necessaris (redacció dels projectes tècnics, licitació i adjudicació de les obres, i execució). Al portal www.gavaciutat.cat, i a través dels mitjans de comunicació local, es publicaran els resultats del procés i posteriorment es podrà fer un seguiment de l’evolució de les obres.






