La funció es farà diumenge a l’Espai Maragall
Nou espectacle familiar al Maragall
El muntatge titulat “La rateta que fregava amb motxo l’escaleta” esdevé una divertida adaptació del conte explicat per tres pallassos
L’Espai Maragall presenta, aquest diumenge, un nou espectacle inclòs en la programació estable de teatre familiar de La Xarxa. Es tracta de “La rateta que fregava amb motxo l’escaleta” de Dreams Teatre. En la història tradicional la rateta es troba una moneda d’or i, després de pensar-ho molta estona, es compra un llaç de color rosa per la cua. Aquest llaç farà que la rateta, que és molt presumida, sigui irresistible per a tots els animals de la granja i tots voldran casar-se amb ella. Però la rateta rebutja l’ànec, el gall, el porc i l’ase perquè no li agrada la veu que tenen. Finalment es queda amb un gat que té males intencions.
En aquesta versió del popular conte són tres clowns els que interpreten els tres animals i fan una representació de teatre dins del teatre. A pesar que Dreams Teatre no vol ser moralista, sí que vol transmetre un missatge als joves espectadors. En aquest cas, els nens i nenes veuran com la fixació de la rateta per aspectes banals com la veu dels animals, la portaran a escollir el pitjor marit possible: el gat, el seu enemic hostil per naturalesa. Així doncs, potser algú que no ens agrada a primera vista, amb el temps podem acabar tenint amb ell una certa afinitat. També donen un missatge d’emancipació i llibertat quan la rateta decideix que no s’ha de casar, donant un gir inesperat al final de la història.
La funció començarà a les 12 hores i el preu de l’entrada és 8 euros i de 6 per als socis de La Xarxa.





