Projecció de Civil War aquest dijous
Projecció de Civil War aquest dijous a la Torre Lluc

El parc de la Torre Lluc de Gavà es convertirà, aquest dijous a la nit, en una sala de cinema a l’aire lliure amb la projecció de Civil War, una pel·lícula èpica bèl·lica distòpica d’acció escrita i dirigida per Alex Garland i protagonitzada per Kirsten Dunst, Wagner Moura, Stephen McKinley Henderson, Cailee Spaeny, Jesse Plemons i Nick Offerman.

Civil War està ambientada en una versió dels Estats Units d’un futur pròxim que es troba enmig d’una violenta guerra civil, amb les forces de Texas i Califòrnia obrint-se camí cap a la Casa Blanca.

El film presenta a un equip de periodistes i fotògrafs de guerra que emprendrà un perills viatgi per carretera en direcció a Washington DC. La seva missió: arribar abans que les forces rebels assaltin la Casa Blanca i arrabassin el control al President dels Estats Units.

La cinta es passarà a partir de les 22 hores.

PUBLICITAT