campanya

El darrer dia de campanya, la cap de llista del Partit dels Socialistes de Gavà, Gemma Badia, ha fet una valoració del què han estat aquests 15 dies d’activitats i explicació de propostes. Badia ha dit que “han estat dues setmanes escoltant i explicant, anant a tots els barris, a peu de carrer, al costat dels veïns i de les veïnes de Gavà, com he fet sempre. Aquests han estat uns dies molt intensos i també molt emocionants; m’han permès també viure i veure encara més clarament el que sé des del primer dia: que som una ciutat fantàstica, única, de gent que estima la ciutat de Gavà i que la vol millor cada dia”.

L’alcaldable del PSC ha volgut, a més, donar un agraïment a totes les persones que han parlat amb ella i al seu equip, mostrant-los el seu suport. A elles i a tota la ciutadania s’ha adreçat per demanar que diumenge s’apropin al seu col·legi electoral per escollir el futur de Gavà. Segons Badia, la ciutat “no es pot aturar ni fer passes enrere. Hem superat moltes dificultats i ara hem de seguir endavant, ho hem de fer per afrontar amb èxit els reptes que tenim, que són molt i molt importants”. Ha afegit que queda molta feina per fer i moltes coses a millorar, “per guanyar més igualtat, més benestar, més qualitat de vida i més oportunitats per a tothom. Per aconseguir-ho us ho vull dir molt clar: el PSC és la garantia més segura i més solvent. Tenim l’experiència, tenim la capacitat, tenim les propostes concretes, viables i ambicioses, ens mouen la il·lusió i les ganes de continuar avançant i estem orgullosos i orgulloses de Gavà”.

Durant aquesta campanya electoral els socialistes s’han mogut per molts indrets de la ciutat i han explicat el seu programa a diversos sectors de la societat, com els empresaris i empresàries, les entitats esportives, culturals i socials, i a la gent a peu de carrer. També han participat, com la majoria dels partits que es presenten a aquestes eleccions municipals, d’un debat que es pot veure al canal Youtube de l’Ajuntament.

PUBLICITAT