policia-220514

policia-220514La Policia Municipal de Gavà fa una crida a la ciutadania perquè col·labori.

La Policia Municipal demana la col·laboració ciutadana per localitzar l’autor d’un atropellament mortal

Segons les investigacions, el vehicle causant del sinistre seria un Suzuki Switf de color gris

La Policia Municipal de Gavà fa una crida a la ciutadania perquè col·labori en la recerca del conductor que la nit del 2 de maig va atropellar una jove a l’av. de Joan Carles I. A conseqüència del cop, la noia va morir poc després a un centre hospitalari.

 

A partir de les restes del vehicle i dels testimonis, la Policia Municipal de Gavà està portat a terme una investigació, en col·laboració amb altres policies locals, Mossos d’Esquadra i altres cossos de seguretat. No obstant això, la col·laboració ciutadana pot ser determinant per localitzar l’autor del sinistre, que va fugir del lloc dels fets sense aturar-se.

 

La informació que pugui aportar la ciutadania pot ser molt important per localitzar l’autor del sinistre, que segons tots els indicis, conduïa un Suzuki model Swift de color grisc que podria presentar danys al frontal, retrovisor i òptica esquerres.

 

D’aquí que la Policia Municipal posi a disposició ciutadana el telèfon 93 263 91 40 i el correu electrònic policiamunicipal@gava.cat perquè comuniquin qualsevol dada relacionada amb aquest vehicle. La ciutadania també es pot posar en contacte amb qualsevol altre cos policial.

 

El sinistre va tenir lloc la nit del divendres 2 de maig. La víctima, una jove de 17 anys, va ser atropellada a l’avinguda Joan Carles I quan estava creuant pel pas de vianants que hi ha entre les rotondes de Sant Pere i d’Apel·les Mestres que connecta amb el Jardí de la Lectura. La noia creuava el pas amb un nadó que portava en un cotxet i amb un acompanyant. El vehicle va impactar contra la noia, que va patir greus lesions, a resultes de les quals va ser traslladada a l’Hospital de Bellvitge on va morir. Tant el nadó com l’acompanyant van resultar il·lesos.

 

El conductor del vehicle, que segons alguns testimonis en el moment de l’atropellament, manipulava un telèfon mòbil, es va donar a la fuga.

PUBLICITAT