Sessió informativa sobre la modificació del PGM

La Unió de Cooperadors de Gavà acollirà el proper dilluns, 8 de juliol, una sessió informativa i de debat sobre la modificació del Pla General Metropolità dels àmbits d’activitat econòmica del Delta del Llobregat, és a dir, Gavà, Viladecans i Sant Boi, entesos com a territoris que comparteixen unes circumstàncies comunes que ara es pretenen abordar.

Els objectius daquesta modificació puntual són:

  • Articular el territori amb la delimitació de nous sectors urbanístics segons el model de ciutat compacta i un model urbanístic sostenible.
  • Ordenar el sòl no urbanitzable.
  • Garantir la preservació dels valors ambientals i paisatgístics de l’àmbit i el seu entorn.
  • Reforçar l’activitat agrària com a activitat econòmica d’aquest territori.

L’acte donarà inici a les 17.30 hores i per assistir-hi, cal fer inscripció prèvia en aquest enllaç.

Durant la sessió es farà una exposició sobre els continguts comuns als tres municipis i sobre els específics, en el cas de la nostra ciutat, ens referim a l’àmbit dels Joncs i Can Torelló i àmbit la Marinada. També hi haurà un torn de debat.

Més informació d’aquest procés participatiu clicant aquí.

PUBLICITAT