Per segon any, l’Ajuntament de Gavà i el Circ Raluy Legacy aproparan l’art del circ al conjunt de la ciutadania a través d’activitats paral·leles a les funcions habituals que es podran veure del 23 de febrer al 5 de març a la carpa instal·lada a la plaça de Francesc Macià.
Durant aquests dies diferents entitats relacionades amb les arts escèniques de Gavà oferiran tallers i petits espectacles, totes elles acompanyades d’una presentació pels artistes del circ.
Dilluns 27 de febrer, a partir de les 17, 30 hores, es farà el taller Espai Escènic adreçat a infants entre 9 i 12 anys. Dimarts 28 de febrer, a les 17,30, l’hora del conte especial, amb el títol Un cirs dins d’una maleta, a càrrec de Ruskus Patruskus. Dimecres 1 de març, a partir de les 18 hores, un taller de teles per a joves a partir de 14 anys.
Finalment dissabte, 4 de març, a partir de les 11, l’espectacle Circ Dance creat per les escoles i col·lectius de dansa de la ciutat.
L’any passat 250 escolars de diferents centres educatius de la ciutat van visitar les instal·lacions, 56 infants van participar en els tallers de l’Espai Escènic, 250 pares i mares van assistir a aquests tallers i 200 persones van gaudir amb l’Hora del conte especial del circ que es va fer





