Un dels moments de l’obra.
Teatre musical aquest diumenge a Gavà
Contraseña produccions posarà en escena, dins la programació estable de la Xarxa, l’espectacle familiar “Pentagana” a l’Espai Maragall
Contraseña Producció S.L. posarà en escena, aquest diumenge a Gavà, l’espectacle musical Pentagana, un muntatge adreçat a tota a família amb una missió educativa: “incidir en la bona alimentació i la pràctica d’activitats a l’aire llibre”
Musicat per Pep Sala, aquesta producció esta pensada i concebuda per al públic infantil, amb ells mateixos com a protagonistes, que ens submergeix per uns minuts en un món de fantasia, per mostrar de forma senzilla, alegre i molt gràfica, que els aliments són els millors aliats de la salut.
Pentagana és una producció emmarcada dins del programa PASS del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya que treballa per acabar amb l’obesitat infantil, concentrant-se en accions informatives i formatives.
La funció es podrà veure a l’Espai Maragall a les 12 hores.





