Un dels moments de l’obra.
Teatre al Detall actuarà a l’Espai Maragall
El grup posarà en escena aquest diumenge a Gavà, dins el programa d’espectacles familiars de la Xarxa, l’obra “Llepafils”
La companyia de Teatre al Detall presentarà aquest diumenge a l’Espai Maragall el muntatge teatral dirigit a públic familiar Llepafils. L’obra, dirigida Joan Maria Segura Bernadas i protagonitzada per Xavi Idàñez i Txell Botey incorpora també titelles. Llepafils parla d’un nen que només vol menjar patates fregides…Els seus dos cuiners particulars: en Llòfia i l’Olivia li han de tenir l’àpat a punt i fer-lo esmorzar, dinar i sopar! És una tasca molt dura cuinar per aquest marrec llepafils… i, a més a més, hauran d’investigar com poden fer badar boca al menut.
El muntatge, que està encabit dins de la programació d’espectacles familiars de l’Espai Maragall, es podrà veure aquest diumenge, a partir de les 12 hores. El preu de l’entrada és de 8 euros i de 6 euros per als socis i sòcies de la Xarxa.





