Albert Massana, portaveu del Grup Municipal d'ERC
Albert Massana, portaveu del Grup Municipal d'ERC

Volem el nou ambulatori. Volem el tercer CAP, però no el volem al Pla de Ponent, no volem que es desenvolupi el nefast i especulatiu pla urbanístic amb l’excusa que s’està construint un ambulatori enmig del Calamot.

Siguem clars i diguem que la política de la Generalitat no és reobrir el dispensari de Gavà Mar ni cap altre. La política sanitària aprovada al Parlament prioritza els ambulatoris especialitzats i no els consultoris i dispensaris dispersos. I no oblidem que aquesta política va ser aprovada per consens. Que no ens enredin.

També hem de dir que el tercer ambulatori ja està inclòs en el programa de construccions per a l’any 2020 i que és molt populista dir que es pot fer al centre del poble quan no hi ha cap espai possible. No podem deixar sense atenció sanitària els vuit mil habitants de Gavà mar. I sobretot, no és acceptable enfrontar diferents barris.

Com sempre, el PSC, fent valer la seva majoria absoluta i tàctiques pròpies del filibusterisme polític, ha impedit que la proposta prosperi, demostrant que l’eslògan «Gavà naturalment» és pura xerrameca, una enganyifa. Queda clar que el medi ambient, un dels valors locals més apreciats per la ciutadania, se’ls en fum. Ni els importa l’impacte ambiental que pot suposar tenir 15.000 veïns i veïnes més, ni les conseqüències que això pot tenir sobre l’equilibri ambiental de la ciutat.

Més clar i concret no ho puc ser: Sí al tercer ambulatori, però NO al Pla de Ponent