L’Ajuntament de Gavà ultima els preparatius per celebrar una de les fires tradicionals del seu calendari: el Mercat de Sant Nicasi que, des d’aquest divendres, 13 de desembre, i fins diumenge, dia 15, omplirà de parades la Rambla de Gavà.
Les i els visitants tindran oportunitat d’adquirir els regals de Nadal a partir de les opcions i productes de proximitat oferts per la vintena de comerços locals que participaran. Un gran assortiment que també comptarà amb l’artesania com a protagonista.
D’altra banda, la plaça de Batista i Roca acollirà, de nou, el Mercat d’Art Jove, un aparador expositiu de les creacions artístiques dels i les joves de la ciutat d’entre 16 i 35 anys.
Activitats per promoure el comerç local amb activitats
Dissenyat com l’espai nadalenc per excel·lència per dinamitzar les compres als eixos comercials i potenciar la visibilitat al comerç del municipi, s’han programat actuacions, activitats d’animació, diverses i rifes. Així mateix, i dins el programa festiu dissenyat per l’Ajuntament, es podrà gaudir d’un ventall molt ampli de propostes culturals que s’allargaran fins passat Reis.





