Javier Sierra.
Els Clubs de lectura de les Biblioteques de Gavà participen en una trobada amb l’escriptor Javier Sierra
Es tracta d’un cicle de trobades amb escriptors promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials.
Aquest dimecres, els Clubs de lectura de les Biblioteques de Gavà participen en el Club del llibre. Es tracta d’un cicle de trobades amb escriptors promogut per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració de diverses editorials. La cita serà amb l’autor Javier Sierra, a les 19 hores a la Biblioteca Tecla Sala de l’Hospitalet de Llobregat.
Nascut a Terol el 1971, inverteix actualment el seu temps en la investigació i divulgació dels grans secrets de la Història. Format en el món del periodisme, va ser director de la revista Más Allá i presentador i director d’espais de ràdio i televisió. Les seves novel·les han estat traduïdes a més de quaranta idiomes i publicades a cinquanta països. De fet és l’únic autor espanyol contemporani que ha situat les seves novel·les en el “top ten” dels llibres més venuts als Estats Units.
Entre les seves obres, destaquen «El sopar secret», «La dama azul» o «El maestro del Prado». Recentment ha publicat «La pirámide inmortal. El secreto egipcio de Napoleón».
Tots els seus llibres tenen un denominador comú. Que serveixen de pont al lector per travessar d’aquest a altres móns.





