Andrea González
L'artista visual Andrea González és la protagonista avui de la trobada que s'organitza a la seu d'AGFOGA

L’Agrupació Fotogràfica de Gavà (AGFOGA) organitza avui a la seva seu una trobada amb l’artista visual Andrea González. González és una persona multidisciplinària ja que canalitza les seves inquietuds artístiques en diverses direccions: és fotògrafa, és investigadora, és arquitecta, i també és professora a l’Escola de Disseny i Arts Visuals LCI Barcelona.

Enedina Martín, sòcia d’AGFOGA i responsable de l’espai de trobades en el que s’emmarca aquesta activitat d’avui, creu que aquesta serà una experiència interessant perquè Andrea González “té una història molt impactant i molt dura, i jo crec que la imatge, i més concretament la cerca d’una fotografia no tant per perseguir la bellesa sinó per entendre coses, et fa fer dols que t’ajuden a veure la vida d’una altra manera”.

González inaugurarà properament una exposició fotogràfica a França, exposició que servirà per presentar un llibre de fotografia que “inclou no només la part visual, sinó també la part sensorial”. Segons ens explica Martín, el treball fotogràfic d’Andrea González “vol travessar no només la investigació de la imatge, sinó també la història, ens parla de com una fotografia històrica, que potser està deteriorada, pot aportar un sentiment metafòric i un espai per al pensament i la creativitat”.

Martín està molt contenta amb tota l’activitat d’AGFOGA, però creu que concretament aquesta part de les trobades de la que ella n’és responsable “apel·la més a una fotografia d’investigació, documental, a unir determinades àrees que no són exclusivament fotogràfiques”. La trobada tindrà lloc avui divendres, a la seu d’AGFOGA, a partir de les 18:00 hores, i l’entrada és totalment gratuïta.

PUBLICITAT