Un incendi ha afectat, aquesta matinada, 8 vehicles que estaven estacionats al pàrquing de La Sentiu (junt a la benzinera CEPSA). Segons sembla, el foc, l’avís del qual ha arribat al voltant de les 4.30 hores ha començat en un dels turismes, que ha quedat totalment calcinat, i d’aquí s’ha traspassat a altres set pròxims a aquest, afectant a dos d’ells de manera parcial i provocant d’anys als cinc restants.
2 dotacions dels Bombers de la Generalitat, amb el suport de la Policia Municipal, han treballat en les tasques d’extinció amb dues línies d’aigua i, posteriorment han fet el segellat amb escuma.
A Gavà, hem extingit amb dues línies d'aigua i, posteriorment, hem segellat amb escuma un incendi que ha cremat 1 turisme totalment, 2 parcialment i 5 que han patit algun dany a la C-245 pk 5 (avís 04.28 h).
🚒2 dotacions.#bomberscat pic.twitter.com/i0mKXmOlIU
— Bombers (@bomberscat) December 27, 2023
La policia ha obert una investigació per esclarir els fets.





