Després de diverses jornades sense sort ni bons resultats, aquest cap de setmana el CF Gavà ha aconseguit un valuós empat a 1 contra la Rapitenca, en el que es considera un dels camps més complicats de la Primera Catalana.
Segons relata el web del CF Gavà, el conjunt de Carricondo va fer “un bon partit” i fins i tot “hauria pogut guanyar si s’hagués materialitzat alguna de les darreres jugades d’atac”
Val a dir, que els gols van ser molt matiners. Només passaven dos minuts de l’inici del matx quan Iván Vidal, el més incisiu dels locals, posava en avantatge a la Rapitenca. Poc trigaria a reaccionar el Gavà, que al minut 8 igualava el matx mitjançant Izuchi, que caçava un refús de Dan.
A partir d’aquí, el partit va entrar, a poc a poc, en un domini altern, on la Rapitenca va crear algunes ocasions de perill davant un Gavà que no acabava de trobar-se còmode.
Les oportunitats més clares es van generar abans del descans. Izuchi es quedava tot sol davant de Dan, però el seu potent xut sortia per sobre del travesser. Pels locals, una gran acció individual d’Iván Vidal posava a prova a Arnalot, que responia amb una bona aturada.
A la represa, el Gavà va guanyar control posant pausa a l’elèctric joc dels de Sant Carles de la Rapita, evitant així el setge sobre la porteria d’Arnalot. En el tram final de partit, el Gavà va tenir les seves opcions, però no van acabar en gol.
La propera jornada el CF Gavà s’enfrontarà al Tàrrega. El matx es disputarà dissabte, 13 de novembre, a les 18.00 hores a La Bòbila.