XI Festival Munt de Mots

La biblioteca Josep Soler Vidal de Gavà se suma aquests dies a la celebració del Festival Munt de Mots de Narració Oral de Barcelona. El certament que, arriba a la seva onzena edició s’allargarà fins el 24 d’octubre i presenta desenes d’activitats realitzades per narradors i narradores d’arreu del món, en espais diferents. La intenció, segons la organització “és poder oferir una gran festa d’imaginació, seducció i creativitat que només s’aconsegueix amb la paraula dita a través de la narració oral de contes per a infants i adults”.

Les sessions són gratuïtes, però per raons de seguretat per evitar contagis cal fer reserva prèvia trucant abans, ja que l’aforament és limitat

Activitats

Dimarts 20 d’octubre a les 17.30 hores

Hora del conte Todo puede cambiar

En els contes, com a la vida real, tot pot canviar. Aquesta sessió de contes té com a protagonistes valents personatges que ens sorprendran per la seva creativitat i el seu bon humor. A càrrec d’Irma Borges.

  • Per a infants a partir de 4 anys.
  • Sala d’actes de la Biblioteca Josep Soler Vidal.
  • Inscripcions al telèfon: 932 639 230. Aforament limitat.

Dimecres 21 d’octubre a les 17.30 hores

Hora del conte Contes amb ales      

Cal tenir ales per volar? Sabem que els globus volen. Les cadires, també? Potser només les paraules són imprescindibles per volar per les històries. A càrrec d’Alícia Molina.

  • Per a infants a partir de 4 anys.
  • Sala d’actes de la Biblioteca Josep Soler Vidal.
  • Inscripcions al telèfon: 932 639 230. Aforament limitat.

Descarregat aquí tota la programació