Gavà viu avui el darrer dia la 69ª Fira d’Espàrrecs una mostra que suposa també una oportunitat per al teixit comercial del nostre municipi que exposa els seus productes i serveis en carpes disposades al llarg del carrer de Sant Pere i en el tram del carrer de Martí l’Humà. Des de l’estand de Wow Gavà s’aprofita per captar nous associats i per fer activitats de dinamització, com el sorteig que justament fan avui d’un creuer pel Mediterrani, al Costa Fascinosa del 15 al 18 d’octubre de 2024 per a dues persones, entre tots els tiquets i factures de compra dels establiments associats a Wow Gavà, que els hagin portat durant els dies de Fira.
També es poden trobar parades d’artesania i d’oferta d’alimentació, com ara formatges, embotits i coques, així com productes fets a mà, mentre que a l’exposició d’automoció s’hi troben vehicles de primeres marques. A més, durant tot el cap de setmana, el Mercat de Pagès permet als visitants comprar productes frescos i de qualitat, directes del camp a la taula.

La Fira compta, un any més, amb l’espai pedagògic de la mà dels cossos de seguretat i d’emergències amb la Policia Municipal, els Mossos i els Bombers. Els infants poden conèixer els vehicles oficials de la policia, bombers i de Mossos i rebre les explicacions sobre temes de seguretat i civisme a la nostra ciutat. Enguany, amb motiu del 100 aniversari de la Policia Municipal, s’han programat més activitats.

El pati de l’escola Jacme March acull l’espai Els Petits Pagesos, on infants i famílies poden participar en tallers relacionats amb l’agricultura i l’aprofitament alimentari i gaudir de tallers, d’inflables i d’un rocòdrom, mentre que la plaça Jaume Balmes acull Gastrogavà i l’escenari on entitats i grups fan actuacions.





