La Policia Municipal de Gavà celebra aquest diumenge, 15 de setembre, una caminada solidària on es recaptaran fons per al projecte “El cor de Guttmann” per ajudar a construir l’Àrea de Rehabilitació Funcional del centre, un projecte que inclou una solució arquitectònica eficient, la tecnologia més innovadora en neurorehabilitació i els processos de transformació digital per ajudar a les persones amb una afectació neurològica. El nou espai atendrà 5.000 pacients l’any i necessita 3.000.000 € per fer-se realitat.
El caràcter solidari de l’activitat se suma a totes les celebrades durant l’any dins el programa de celebració del centenari del cos, com el sopar que va tenir lloc el passat 17 de maig o la pedalada popular del 30 de juny, dins la Festa Major.
La codirectora de l’Institut Guttmann, Montserrat Bernabeu ja va agrair, en el seu dia, «la implicació de Gavà per ajudar a per millorar les instal·lacions i seguir el camí de convertir-nos en un dels hospitals més avançats en neurorehabilitació d’Europa» i va recordar que «els llaços de col·laboració amb la Policia Municipal ja van començar el 2008 amb el programa de prevenció de riscos d’accident de trànsit on persones que havien patit seqüeles neurològiques comparteixen la vivència amb joves per fomentar la conducta responsable al volant».
La caminada del 15 de setembre tindrà un recorregut de 8,5 km i es podrà participar corrent o caminant (hi haurà un itinerari adaptat per a persones amb mobilitat reduïda). La sortida es farà a les 9.30 hores des de l’estadi municipal de La Bòbila i com a pròleg, a les 9 hores, hi haurà una classe de Zumba.





