Comunicat de premsa de l’Associació de Dones Clara Campoamor
L'associació demana respecte a les dones i als moviments feministes

L’Associació de Dones Clara Campoamor ha fet públic avui un comunicat de premsa en referència a les declaracions de la portaveu del Partit Popular, el passat 8 de març, qualificant el manifest de l’associació de “feminazi”.

En el comunicat, l’associació mostra la seva sorpresa “pel nivell que aporta a l’escena política aquesta declaració. Subratlla la poca sensibilitat i coneixement que té com a representant d’un partit polític sobre un tema amb tanta rellevància històrica”.

El comunicat continua demanant que “si l’únic argument per desqualificar a les dones que portem dècades lluitant contra les desigualtats é l’insult, que ho faci, que insulti. Però d’aquí a comparar la nostra trajectòria feminista amb el nazisme –suposem que coneixedora del seu significat totalment despectiu- és no comprendre a aquestes alçades quin és l’ideari feminista i les seves reivindicacions”.

El comunicat manifesta també que “sentim respecte per a totes les persones i podem comprendre que, encara sota les influències de les idees retrògrades del patriarcat, algunes persones, com habitants de la Caverna Platònica, se sentin amenaçades, però èticament no es pot permetre que es devaluï el patiment de milions de dones i la seva lluita perquè algú no trobi arguments millors”.

El comunicat de l’Associació de Dones Clara Campoamor finalitza manifestant que “ens han dolgut els silencis que hem trobat en altres representants de la ciutat, ja sabem que en el tema de violències, tan greu és qui les executa, com qui les permet”.