concurs d'aparadors
Badia, en un dels comerços que ha visitat aquest matí

L’alcaldessa de Gavà, Gemma Badia, ha visitat aquest matí alguns dels establiments que participen en el Concurs d’aparadors de la Fira d’Espàrrecs, que està organitzat per l’Ajuntament de Gavà en col·laboració amb l’Associació de Comerciants WOWGavà. Avui és el primer dia que havien d’estar muntats i la normativa obliga a que estiguin així fins el dimarts 2 de maig a les 20:00 hores. L’objectiu del concurs, en el qual han pres part 11 establiments, és “premiar la creativitat, l’elaboració i la decoració dels aparadors dels establiments comercials de la ciutat, a més de la promoció de l’espàrrec de Gavà, la pagesia, la Fira d’Espàrrecs i el comerç local de la ciutat”.

Gemma Badia ha destacat que “la participació del comerç tant a la Fira d’Espàrrecs com al Temps d’Espàrrecs és molt interessant perquè, d’una manera o altra, estan donant un ambient als passejos de la ciutadania i a la gent que fa la compra”. Segons ha posat en valor l’alcaldessa, “al darrere hi ha un treball, sobretot en alguns casos com el de l’aparador fet per alumnes de l’Institut El Calamot, que ha suposat una feina molt maca que, a més, s’està veient ara en els resultats”.

Badia ha assegurat sentir-se “molt contenta” en aquest sentit ja que “el que ens interessa no és només promocionar l’espàrrec, no és només fer partícip d’aquest concurs als comerços, sinó també que pugui participar la gent jove fent aquest tipus d’obres, i sobretot els joves de l’educació especial pel que representa d’inclusió en les activitats de la ciutat”.

El jurat deliberarà el dimecres 3 de maig i el veredicte es farà públic el diumenge 7 de maig en el decurs de la festa de cloenda del Temps d’Espàrrecs, a les 12:30 hores. Els guanyadors rebran premis econòmics en forma de xecs regal que es podran bescanviar per productes o serveis en els comerços associats a WOWGavà.

PUBLICITAT