L’Ajuntament de Gavà, l’Associació de Comerciants WoW Gavà i l’Agrupació de Restauradors de Gavà han signat un conveni que té com a objectiu donar suport el teixit comercial, de serveis i restauració de la ciutat.
Durant l’acte celebrat ahir a la tarda a l’Ajuntament, l’alcaldessa, Gemma Badia va refermar el suport de l’Ajuntament als sectors econòmics de la ciutat que s’han vist afectats especialment per l’impacte de la crisi sanitària. De fet, el conveni s’emmarca dins el Pla d’Innovació i Reactivació Econòmica 2021-2023 per impulsar el sector en la seva etapa post-Covid.
Badia va assegurar que “és molt important donar suport a tots els sectors que han estat molt perjudicats per la pandèmia i post pandèmia. Nosaltres ho vam fer durant la Covid i ara volem mantenir aquesta col·laboració amb les mateixes condicions econòmiques, no tornar al 2019”. L’alcaldessa va valorar molt positivament la resposta dels comerciats i els restauradors per dinamitzar el teixit comercial i gastronòmic. “Ens hem trobat una resposta molt agraïda amb festivals al carrer, festes per la ciutadania, campanyes de comerç i de restauració. Destaquen especialment el lligam entre el que es la restauració, el comerç, la pagesia i la cultura tradicional com hem pogut veure a la darrera festa, organitzada per WoW Gavà, “T’ho mereixes”. I es que aquest és el camí va dir Badia “treballar tots plegats per aconseguir que hi hagi un bon teixit social, cultural i econòmic a la ciutat. L’Ajuntament, evidentment donarà tot el suport que faci falta”.
Per la seva banda, el president de WoW Gavà, Raul Valle,va considerar la signatura de col·laboració molt positiva ja que “fa possible que el comerç de Gavà pugui fer moltes accions junts a la restauració i altres entitats del poble”. Aquest és el segon conveni que signa la jove entitat comercial sorgida l’any 2019 de la fusió de les associacions L’Illa i Unió de Botiguers, amb l’Ajuntament. La I Nit del Comerç, la festa “T’ho mereixes”, campanyes de fidelització, etc són algunes de les activitats que han fet darrerament. De cara a setembre el seu president ha avançat que sortiran noves propostes entre elles el WoW Friday (Black Friday) i la campanya de Nadal.
L’Ajuntament ha concedit 32.592.000 euros a WoW Gavà per col·laborar en la realització de les activitats incloses al Pla de dinamització del comerç local 2022 que van presentar i 14.000 euros a l’Agrupació de Restauradores de Gavà per col·laborar en les activitats incloses en el seu Projecte per a la dinamització de la restauració local 2022.