CAMPANYA-QUINA-SORT-161116

Aquesta setmana ha arrencat la campanya de promoció del petit comerç que han articulat, per primera vegada, de manera conjunta els municipis de Gavà, Sant Boi, Viladecans, Castelldefels i El Prat.

Amb el lema: “Quina sort” i el suport de la Diputació de Barcelona s’impulsen tot un seguit d’accions, des d’ara i fins el 9 de gener, amb l’objectiu d’incentivar les compres en el comerç de proximitat. La campanya posa en valor el privilegi que representa viure, treballar o moure’s pels barris de les ciutats amb teixit comercial actiu”.

Per a Raquel Sánchez, alcaldessa de Gavà “volem potenciar el privilegi de disposar d’un comerç de qualitat que ofereix una atenció personalitzada i cada vegada un millor servei”. Segons Sánchez “el petit comerç de proximitat, més enllà de ser un motor de dinamització econòmica forma part del cor i l’ànima de les ciutats i, tal i com reflecteix la campanya posa en valor el sentiment d’orgull i pertinença”

Per al tinent d’alcalde de l’Àmbit de Comerç, Civisme i Promoció Econòmica, Ramon Castellano, “és una campanya sense precedents, espectacular i plena d’il·lusió, encaminada a seguir treballant pel bé del nostre petit comerç que és ampli variat i ben valorat”.

Des de la Diputació de Barcelona, el diputat de turisme, Isaac Albert, entén que “de la mateixa manera que els municipis col·laboren en altres vessants cal fer xarxa també en aquest tema”, i assegura que “el comerç és clau per fer cohesió social i coherència urbanística i aporta responsabilitat social, cultural i econòmica”.

La campanya ha estat dissenyada per l’agència de comunicació E2S i es difon en diversos canals amb rètols als autobusos, falques radiofòniques, la instal·lació d’un photocall itinerant als comerços i difusió a través de les xarxes socials. A més s’ha creat el website urbanshopping.cat amb tota la informació de la campanya, elements visuals, cartelleria etc