El Grinch torna al Maragall
La funció es farà aquestdissabte.

L’Espai Maragall de Gavà esdevindrà l’escenari, aquest dissabte, de la nova i divertida adaptació al teatre que ha fet el Grup La Igualtat del Grinch “l’ésser que més odia el Nadal”. Es tracta d’un personatge menyspreable, però a la vegada divertit, que protagonitza una aventura que, segons el grup, “serà del gaudi de tota la família”.

La companyia, responsable de l’adaptació al teatre de La Família Addams amb un èxit absolut de públic, presenta ara, per tercera vegada, aquesta aposta escènica dirigida novament per Daniel Sánchez, i on, esperen repetir l’èxit. Es tracta de l’adaptació de la popular pel·lícula, que segons el grup ha estat “una tasca laboriosa perquè cal adequar molt bé els escenaris. El resultat però és molt enlluernador amb estampes que recreen carrers nevats i amb recursos a modus de projeccions i llums”.

El Grinch és un personatge de ficció creat pel Dr. Seuss. La seva primera aparició va ser en el llibre infantil de 1957, “Com El Grinch va robar el Nadal!”. El Grinch és una espècie d’ogre verd que sempre ha viscut aïllat en el cim d’una muntanya a les afores de Vila Qui. Habituat a la solitud el que li destrossa els nervis són les nadales que la gent del poble canta. Per venjar-se decideix robar els regals de Santa Claus.

La funció de teatre començarà a les 18 hores i les entrades costen 6€. L’activitat se suma a la campanya de recollida de joguines: “A Gavà, cap infant sense joguina”.