ERC vol millores de gestió administrativa
Albert Massana, portaveu d'ERC a Gavà

El grup municipal d’ERC-Gavà va denunciar al Ple de desembre “l’incompliment per part del govern local  de la normativa municipal en referència als terminis per respondre preguntes escrites i peticions de documentació dels grups polítics del consistori”.

ERC assenyala que “El ROM obliga l’equip de govern a complir amb aquesta norma de transparència i control en un màxim de 30 dies”, però assegura que “ja fa anys que la vulnera, fins el punt d’haver-se convertit en un defecte estructural de l’administració gavanenca”. Com a exemple, els republicans diuen que “en el moment de presentar la proposta al Ple per solucionar aquest problema, teníem acumulades 25 respostes pendents fora del termini legal, la més antiga registrada l’any 2016”.

El grup municipal també assegura que “són una constant les queixes de promotors immobilaris i comerciants que veuen com els permisos d’obres i les llicències d’activitats tarden mesos en concretar-se, a diferència del que esdevé en ciutats veïnes, posant en perill la viabilitat de negocis i dificultant l’activitat econòmica a la ciutat. Uns fets que evidencien el col·lapse que pateix la gestió administrativa de l’Ajuntament i que Esquerra ja va demanar solucionar amb una proposta presentada al Ple de maig del 2017”.