Les obres, per un import de 153.497,34 euros, afectaran a les escoles: l’Eramprunyà, Jacme March, Joan Salamero, Marcel·lí Moragas, Salvador Lluch i Gavà Mar.
L’obra amb major dotació econòmica es farà a l’escola Jacme March. Amb un pressupost de 35.494,76 euros, es renovaran els lavabos de P3, es recuperarà el drenatge del pati de P3 i s’adequarà l’espai de l’esplai El Mamut.
A l’escola Joan Salamero s’invertiran més de 34.000 euros per renovar el lavabos de la segona planta, per la instal·lació d’una línia de vida i escala i es substituirà la fusteria d’alumini.
A l’escola l’Eramprunyà està prevista la inversió de l’Ajuntament de 28.688,11 euros per reparar el mur exterior, obrir una porta d’accés al patir per P3m substituir les llumeneres de les aules i substituir sanitaris.
La inversió a l’escola Salvador Lluch és de 26.647,96 euros per renovar els lavabos de l’edifici sud, la substitució de canonades de l’edifici de serveis i treballs de pintura.
A l’escola Marcel·lí Moragas està prevista la substitució de sanitaris, el pintat de les portes exteriors de ferro i dels espais i armaris exteriors de parvulari, per això s’invertiran més de 20.000 euros.
Finalment a l’institut-escola Gavà Mar està prevista una inversió de quasi 8.000 euros per la modificació de les instal·lacions elèctriques i sanitaris de la primera planta.
L’Ajuntament aprofita tradicionalment l’estiu per escometre petites reparacions en les escoles públiques.