"El pes del plom" obrirà la programació professional del darrer trimestre de l'any a l'Espai Maragall

La programació professional del trimestre inclou tres propostes molt diferents: El pes del plom, un thriller poètic de la Companyia La Virgueria, el 19 d’octubre, a les 21 h; el monòleg Infarto, amb Santi Rodríguez, el 16 de novembre, a les 21 h, i l’espectacle de màgia Spectacular Magic, del Mago Sun, el 23 de novembre, a les 21 h.

La programació familiar preparada per la Xarxa inclou quatre espectacles. Diumenge 14 d’octubre, a les 12 h, Mur, de Cia.3, una “performance” visual, circense, amb música en directe i molt més. Diumenge 21 d’octubre, a les 12 h, El col·leccionista de pors, de l’Estenedor Teatre. Diumenge 11 de novembre, a les 12 h, Les Clinck de Les Bianchis. Finalment, diumenge 25 de novembre, a les 12 h, l’espectacle Kàtia, de Teatre Nu (Ka Teatre).

D’altra banda, aquest trimestre hi haurà tres propostes locals dintre del Cicle de Teatre Amateur: El Grinch, Bon appetit i Bailando las emociones, d’Algama i Le Bal. A banda dels espectacles de cada companyia, aquest trimestre, la Comissió de Teatre Amateur treballarà en accions/projectes de ciutat: Participació en la Mostra d’Entitats, Marató de Cinema de Terror, i Túnel del terror i la posada en escena de les obres guanyadores d’escriptura dràmtica Paraules en escena.

Pel que fa al cinema, a més de la programació estable del Cine Club amb projeccions els dies 5 d’octubre, 9 de novembre i 30 de novembre, es projectarà un cicle de Cinema Asiàtic el 17 i 18 de novembre.

Finalment, la programació recull sessions de portes obertes per a les famílies que farà l’Espai Escènic i els espectacles organitzats per entitats de la ciutat, dins l’Escena Local: dues de música i una de dansa. L’Esbart Brugués celebrarà la novena edició dels Pastorets dansen, el 23 de desembre, a les 18 hores, i les corals Sellarès i La Igualtat oferiran el seu tradicional concert de Nadal, els dies 15 i 16 de desembre.