L’actual ministra de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana i exalcaldessa de Gavà, Raquel Sánchez, ha visitat aquest dissabte la Fira d’Espàrrecs. Sánchez que també segueix essent Primera Secretària de l’Agrupació del Socialistes a la ciutat ha estat acompanyada de diversos militants del partit, amb la candidata a l’alcaldia, Gemma Badia, al capdavant.
Gemma Badia, ha assegurat que “ha estat un plaer rebre Raquel Sánchez perquè es un referent per a la ciutat. Ella coneix molt bé la fira i durant molt temps ha treballat per promoure els diferents sectors que la fan possible. Ara ocupant altres responsabilitats a Madrid i també segueix treballant en vessants com l’habitatge, amb una llei aprovada de mà seva que ajudaran a fer el seu accés més assequible. Nosaltres ho aprofitarem per donar oportunitats als joves i persones més vulnerables per tal que no marxin de Gavà”
Raquel Sánchez ha expressat la seva “alegria de poder viure la fira, constatant que segueix igual de viva que sempre, i retrobar-me amb amics i coneguts”. Sánchez ha dit que “cal destacar la feina de restauració i comerç i, en especial, de la pagesia perquè el sector primari ha estat i és important per Gavà. Crec que és vital preservar el medi ambient i, a la vegada, garantir l’activitat agrària i, per això, estic satisfeta de les polítiques que fem per promoure l’economia, tant des d’Espanya com a Gavà, i que han permès millorar les dades d’ocupació”