Jornada del Campionat de Catalunya de Tardor
Foto @avancam_com

Aquest dissabte passat, l’estadi de la Bòbila de Gavà va acollir la II jornada del Campionat de Catalunya de Tardor, un esdeveniment organitzat per la Federació Catalana i pel club d’atletisme de la nostra ciutat. 500 atletes, repartits en les 4 categories de promoció, que van de sots 10 a sots 16, estaven acreditats per prendre part en les diferents proves, i molts ho van fer en més d’una.

Foto @avancam_com

Des del Club Atletisme Gavà, el seu president, Bernat Peso, es mostra satisfet de la bona acollida i del gran ambient viscut i agraeix la confiança de la federació alhora de pensar en Gavà com a seu de competicions.

Foto @avancam_com

Val a dir, que aquest esdeveniment esportiu és un dels molts que organitza el Club Atletisme Gavà, i que segons Peso, “converteix la nostra ciutat en un referent, tant per capacitat organitzativa, com per la qualitat de les instal·lacions i el bon nivell dels esportistes locals”.

Peso també destaca “el gran treball dels voluntaris, l’empenta i capacitat d’entrega de la junta del club i el suport de l’Ajuntament”, factors que han animant l’entitat a demanar a la Federació Española de Atletismo que Gavà sigui la seu del proper Campionat d’Espanya de Llançaments.