Gavà celebra aquests dies un seguit d’activitats per denunciar l’LGTBI-fòbia. L’acte central es farà aquest divendres, 16 de maig, a la plaça Major on, a partir de les 17 hores s’ha programat un Showdrawing contra l’LGTBI-fòbia a càrrec de SUMIRE. A les 18 hores, es farà la lectura d’un manifest amb la col·laboració de referents del col·lectiu LGTBI de Gavà per “condemnar l’Homofòbia, la Transfòbia, la Bifòbia i la fòbia a la intersexualitat” i per reivindicar “la implementació definitiva de tots els drets”. La trobada culminarà amb música a càrrec de Marta Gin i Estela Blas que presentaran cançons del nou EP «Aterrizaje y Despegue»
Altres activitats del programa
Dimecres, 14 de maig
A les 17.30 hores. Hora del conte contra l’LGTBI-fòbia a la biblioteca Marian Colomé.
Del 15 al 30 de maig
Exposició «Una mirada LGTBI+ al món animal» a la biblioteca Josep Soler Vidal. La mostra produïda pel Museu de Ciències Naturals de Barcelona (MCNB) i comissariada per Una Mirada LGTBI+, compta amb la col·laboració de PRISMA i proposa una reflexió, des d’una perspectiva LGTBI+, sobre la diversitat sexual al món animal, allunyant-se dels estereotips i preceptes socials imposats per l’ésser humà.
Dilluns, 19 de maig
Formació sobre diversitat afectiva, sexual i de gènere+. Trastorns de l’Espectre Autista (TEA) a la sala d’acres de l’Estadi Municipal La Bòbila, de 10 a 14 hores. L’activitat va a càrrec del Col·lectiu Argelaga i està adreçada al personal de l’Ajuntament i a serveis i entitats que formen part de la Taula de la Salut Mental de Gavà .
Dijous, 22 de maig
A les 18 hores. Cafè, jocs i dinàmiques contra l’LGTBI-fòbia de 12 1 35 anys a l’Espai Jove de la Casa Gran.
Durant tota la setmana, també s’ha creat un espai de sensibilització a l’institut Escola de Gavà Mar a càrrec del SAI i el Departament de Joventut (Pidces)





