La presidenta i CEO de l’empresa amb seu a Gavà, You Cosmetics, Marta Juanmiquel Gelabert, ha resultat la guanyadora territorial per Barcelona del Premi Dona Empresària CaixaBank 2020. Es tracta d’una de les 11 classificades arreu de l’estat que ara passen a la fase final i aspira a guanyar aquest guardó que reconeix el talent i l’excel·lència professional d’empresàries a Espanya referents per la seva trajectòria, visió estratègica, capacitat d’innovació i lideratge transformador.
El guardó, que celebra la seva quarta edició, s’ha consolidat en els últims anys pel seu impuls a la diversitat i per la seva contribució a fomentar la igualtat de gènere en la societat espanyola.
La guanyadora nacional serà una de les representants espanyoles en els 2020 IWEC Awards de la International Women’s Entrepreneurial Challenge. Els premis es lliuraran en el marc de Conferència Anual IWEC que, en 2020, se celebrarà de manera virtual entre el 9 i 10 de novembre.
Els Premis IWEC
La International Women’s Entrepreneurial Challenge (IWEC) és una xarxa mundial de dones empresàries líders de tot el món, que sustenten la propietat de les companyies, i que cooperen a nivell global amb l’objectiu d’ajudar a crear i distribuir la riquesa en el món empresarial.
Cada any, en el marc de la seva Conferència Anual es lliuren els prestigiosos premis IWEC amb la finalitat de reconèixer i fer costat a les dones empresàries de tot el món. Entre altres aspectes, els premis IWEC pretenen incrementar la visibilitat, credibilitat i responsabilitat de la dona empresària, perquè pugui representar una part important i decisiva en el desenvolupament de l’economia global del segle XXI.

You Cosmetics
L’empresa dirigida per Marta Juanmiquel Gelabert dóna feina a més de 120 persones i compta amb unes instal·lacions de 3500 metres quadrats situades al carrer de la Ciència. Des del 2010,distribueix, en exclusiva, tots els seus productes, sota la marca Deliplus, als 1584 establiments Mercadona repartits arreu d’Espanya. Parlem de 150 referències en esmalt i complements d’ungles, línies de pinzells de maquillatge i complements, accessoris per al cabell i necessers i estoigs.





